تحولی در محیط کار

تحولی در محیط کار

تحولی در محیط کار

تحولی در محیط کار

دانلود مقالات و پایان نامه های معماری

خوش آمدید
تبلیغات
اخبار:
نویسندگان
تحولی در محیط کار

فنگ شویی در محل کار و میز مطالعه

اولین قدم ببینید میزتان کجا قرار گرفته است؟ میزتان نباید جلویش دیوار باشد، بهتر است دیوار در پشتش باشد، اگر دیوار جلوتان باشد مثل این است که یک مانعی جلوی روی تان قرار گرفته است. اگه دقت کنید حس می کنید که آدم کلافه یا زود خسته می شود، ترجیحا میز باید رو به در ورودی باشد بطوری که مسلط به اتاق باشید، حتی اگر نمی توانید جایش را تغییر دهید یک آینه روی میز قرار دهید که در را ببینید!

چیدمان روی میز

مطلب بعدی مرتب بودن روی میز است به هم ریختگی روی میز ما را دچار حس گیجی می کند، پس روی میزتان را مرتب کنید.

در فنگ شویی جهت ها خیلی مهم هستند. هر جهتی یک ویژگی دارد مثلا برای طراحی یک خانه پیشنهاد فنگ شویی برای قرار گیری آشپزخانه، اتاق، نشیمن و ... بر اساس این جهات است که متفاوت با دانسته های ما نیست، همان دانسته ها است ولی دلایل اش خوب خیلی جالب است. حالا در مورد میز کار هم این جهات را اعمال می کند که مثلا چه چیزهایی کجای میز قرار بدیم تا با دیدن اونا حواس مان به یک سری چیزها باشد.

وسط میز مهمترین جای میز است، مرکز نیرو، پس اگر روی میزتان کامپیوتر هست حتما وسط باشد یا هر چیز دیگری که بخش اصلی کارتان هست را وسط قرار دهید.

یکی از مسائل مهم هنگام کار حفظ خونسردی است. در فنگ شویی جهت چپ نشان دهنده خونسردی و شجاعت است:

  • جنوب غربی - خونسردی
  • شمال غربی - شجاعت

گفته می شود ترجیحا یک تمثال مذهبی یا کارت پستالی از طبیعت در این بخش قرار داده شود.

سمت راست هم مربوط به توجه و ارتباطات است، بهتره در این سمت یک کره زمین و چند شاخه گل قرار داده شود. کره زمین برای اینکه یعنی شما طالب مشتریان زیادی هستید و این حس نا خودآگاه در شما تقویت می شود.

از آنجایی که کامپیوتر یکی از اصلی ترین منابع تجارت است باید سعی کنیم صفحه آن را همیشه تمیز کنیم، این کار اولین تاثیر مثبت بر روی خودمان دارد. همان طوری که می دانید گرد و غبار روی صفحه کامپیوتر خیلی هم خطرناک هستند!

توصیه می شود حتما وقتی کامپیوتر خاموش است (کامپیوتر داخل اتاق مان) با کاور رویش را بپوشانیم. خصوصا روی صفحه مانیتور. اگر بخصوص محل خوابیدن ما هم توی همان اتاق باشد. (در مورد آینه هم این مورد رعایت شود)

برای تصویر پس زمینه، زمینه ای که در آن از رنگ ارغوانی ملایم استفاده شده باشد به ذهن آرامش بیشتری می دهد

فنگ شویی مخالف هر گونه انباشتگی در هر زمینه ای است. در این مورد هم باید روی دسکتاپ خیلی خلوت و منظم باشد، و برای اینکه این احساس به ما دست ندهد که سرمان با انبوهی از کار شلوغ شده این نظم و ترتیب را در همه فولدرها و درایوها و … باید رعایت کنیم. همچنین از شلوغ شدن ایمیل ها نیز باید خودداری شود.



نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
درباره ی سایت
بزرگ ترین وب سایت تخصصی ارایه دهنده مطالب و فایل های معماری این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد .